Subject: LC1702 elektriprojekti kooskõlastus
From: Hövel, Jalmar <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 27 Aug 2024 09:00:20 +0300

Tere

Leonhard Weiss OÜ koostab Elektrilevi OÜ tellimusel elektriprojekti.

Kirjutan seoses elektriprojektiga LC1702 „Haapsalu mnt 45 elektriauto
laadimistaristu liitumine madalpingel, Pärnu linn, Pärnu maakond “

Tööde täpsemaks kirjeldamiseks lisasin asendiplaanid manusena ja palun
need kooskõlastada

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Jalmar Hövel

Projekteerija

Mob +372 53051974

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<https://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.